XML English Abstract Print


1- دانشگاه خوارزمی ، eivazi.iraj@gmail.com
2- دانشگاه خوارزمی
3- دانشگاه تهران
چکیده:   (44 مشاهده)
هدف از این پژوهش شناسایی موانع پیش روی بازاریابی الکترونیک فوتبال ایران بود لذا با استفاده از یک تحقیق کاربردی و به شیوه کیفی با بهره گیری از شیوه نوخاسته گلیزر به این سوال پاسخ داده شده است.  جامعه هدف این پژوهش افراد متخصص و اگاه در حوزه بازاریابی، بازاریابی الکترونیک، بازاریابی ورزشی و مدیران فوتبالی بود. روش نمونه گیری بصورت هدفمند و گلوله برفی دنبال شد. پس از اتمام مراحل کدگذاری باز 162 نشان بعنوان موانع بازاریابی الکترونیک فوتبال ایران شناسایی شد که در کدگذاری محوری، در 13 مفهوم طبقه بندی گردید. نتایج نشان داد صنعت فوتبال ایران برای پیاده سازی بازاریابی الکترونیک لازم است به  5 دسته موانع بازاریابی، فنی، نیروی انسانی، حقوقی و قانونی و اقتصادی توجه و برای موانع موجود آن برنامه ریزی نماید.  همچنین توجه تک بعدی به هر یک از این مانع ها مفید نیست و لازم است  یک نگاه همزمان، جامع و سیستمی به همه این ابعاد 5 گانه داشت .
     
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: مدیریت ورزشی
دریافت: 1397/7/19 | پذیرش: 1397/10/5

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

ارسال پیام به نویسنده مسئول


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پژوهش در مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2020 All Rights Reserved | Research in Sports Management and Motor Behavior

Designed & Developed by : Yektaweb