RT - Journal Article T1 - The influential factors on the quality of electronic service in sport from Esteghlal club fans point of view JF - JRSM YR - 2015 JO - JRSM VO - 5 IS - 10 UR - http://jrsm.khu.ac.ir/article-1-2364-fa.html SP - 83 EP - 94 K1 - : interaction quality K1 - information quality K1 - system quality K1 - e- loyalty K1 - e-Satisfaction. AB - هدف این تحقیق بررسی ارتباط تئوریکی بین متغیرهای مهم عملکرد ورزشی آنلاین و تأثیر آنها بر کیفیت ارائه خدمات از طریق اینترنت است. جامعه آماری این تحقیق تمامی هواداران باشگاه ورزشی استقلال تهران بوده اند که به صورت الکترونیکی و با استفاده از وب سایت باشگاه اقدام به خرید محصولات حامیان و دریافت اطلاعات از طریق رسانه های الکترونیکی باشگاه می کردند. ابزار جمع آوری داده ها پرسش نامه استاندارد شده بود. که روایی صوری آن توسط 20 تن از متخصصان مدیریت ورزشی تایید و پایایی آن نیز به صورت آلفای کرونباخ 986% مورد تایید قرار گرفته است. نتایج آنالیزداده ها با استفاده از تست های طرح معادله ساختاری نرم افزار SPSS 16 و لیزرل در سطح معنی داری 95/0 و سطح خطای 05/0 تحلیل شد. نتایج تحقیق آشکارکرد که بین کیفیت وب سایت ورزشی و کیفیت تعامل رابطه مثبت معنی داری وجود دارد، بین کیفیت وب سایت ورزشی و رضایتمندی الکترونیکی رابطه مثبت معنی داری وجود دارد، پس به هنگام توضیح رابطه ی بین کیفیت وب سایت و وفاداری، رضایت مندی یک متغیر واسطه ای است. این گامی اساسی در پیش بینی میزان وفاداری کاربر نسبت به وب سایت ورزشی می باشد. در مجموع، مدل برازش مناسبی با داده ها دارد LA eng UL http://jrsm.khu.ac.ir/article-1-2364-fa.html M3 ER -