XML English Abstract Print


1- تربیت مدرس ، rasool.norouzi@gmail.com
2- اداره کل ورزش و جوانان استان یزد
3- تربیت مدرس
چکیده:   (116 مشاهده)
برای ماندگاری در عرصه رقابت در صنعت ورزش، ارتقاء ارزش ویژه برند به موضوعی حیاتی برای باشگاههای ورزشی خصوصی تبدیل شده است. براین اساس شناخت روابط علی تعیینکنندههای ارتقاء ارزش ویژه برند باشگاهی ورزشی خصوصی حائز اهمیت است. روش این پژوهش آمیخته (کیفی و کمی) است. در بخش کیفی راهبرد پژوهش نظریه داده بنیاد رهیافت ظاهرشونده و در بخش کمی مدلسازی ساختاری تفسیری است. مشارکتکنندگان این پژوهش را خبرگان حوزه بازاریابی و بازاریابی ورزشی تشکیل میدادند. جهت نمونهگیری از روش نمونهگیری هدفمند استفاده شد و بر این مبنا تعداد 15 نفر انتخاب شدند. ابزار گردآوری دادهها در بخش کیفی، مصاحبه نیمه ساختاریافته و در بخش کمی ماتریس مربع 10×10 بود. تحلیل دادههای کیفی با سه مرحله کدگذاری باز، انتخابی و نظری و تحلیل دادههای کمی با روش مدلسازی ساختاری تفسیری و تحلیل میک مک انجام شد. یافتهها 10 عامل کلی تعیینکننده مرتبط با ارتقاء ارزش ویژه برند باشگاههای ورزشی خصوصی را نشان داد
 
     
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: مدیریت ورزشی
دریافت: 1403/6/28 | پذیرش: 1404/3/11 | انتشار الکترونیک پیش از انتشار نهایی: 1404/3/11

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

ارسال پیام به نویسنده مسئول


بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پژوهش در مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2025 CC BY-NC 4.0 | Research in Sport Management and Motor Behavior

Designed & Developed by : Yektaweb